• null
     پلنت های فرایندی (پلنت های شیمیایی)

پلنت های شیمیایی خط تولید مواد شیمیایی هستند که در بستر آن فرایندهای شیمیایی اتفاق می افتد. در حال حاضر پلنت های شیمیایی تولید اسید سولفوریک ، سولفوناسیون و سولفاتها توسط شرکت انرژی طراحی و شاخته می شود.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

پلنت سولفوناسیون در واقع خط تولید مواد اولیه صنایع شوینده می باشد. محصول خروجی این پلنت گستره وسیعی از مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید مواد شوینده از جمله SLES , LABSA , HABS , …..  را شامل می شود.

پلنت های تولید اسید سولفوریک در ظرفیت های 8 تا 1000 تن در روز طراحی و ساخته می شود. اسید سولفوریک 98.5 درصد که مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنعت روی می باشد محصول این پلنت تولیدی است. اسید سولفوریک را با غلظت های مختلف نیز با اندکی تغییر در تجهیزات و فرایند می توان تولید کرد. 

تماس با ما